نصب سیستم اعلام حریق آدرس پذیر بانک رفاه کارگران در کاشان

نصب سیستم اعلام حریق آدرس پذیر بانک رفاه کارگران در کاشان

انتخاب کردن سیستم های اعلام حریق بستگی به ساختار ساختمان دارد. همواره در بحث حفاظت از حریق شناسایی دقیق محل حریق دغدغه اصلی طراحان و بهره برداران بوده است چرا که زمان، پدیده مهمی در حفاظت از حریق می باشد و در این حالت است که استفاده از سیستم آدرس پذیر موضوعیت پیدا می کند.در سیستم های آدرس پذیر هر تجهیز دارای یک آدرس واحد می باشد و با استفاده از کنترل پنل مرکزی می توان برای هر دتکتور یک اسم (به عنوان مثال دتکتور آبدارخانه طبقه ششم) مشخص کرد که این خصوصیت در تصرف های مسکونی بزرگ، بیمارستان ها و… مفید خواهد بود.

تفاوت عمده سیستم های اعلام حریق متعارف و آدرس پذیر در نحوه پیکربندی و فناوری به کار گرفته در آن ها می باشد، ولی عملکرد دتکتور در هر دوی آن ها یکسان است. ولی در سیستم اعلام حریق هوشمند (سیستم آدرس پذیر آنالوگ) اساس عملکرد دتکتورها بر پایه ریزپردازنده است. در سیستم اعلام حریق آدرس پذیر آنالوگ، دتکتور  همیشه در حالت فعال قرار گرفته است و هر سیگنالی که از سمت تابلوی کنترل مرکزی ارسال می شود را دریافت کرده و به آن واکنش نشان می دهد. یعنی در این سیستم حالت هشدار و عدم هشدار وجود ندارد. دتکتور ها داده ها را به عنوان سیگنال ورودی در اختیار ریزپردازنده های تابلوی کنترل مرکزی قرار می دهند.

مشخصات کلی پنل اعلام حریق آدرس پذیر Simpo: 

پنل Simpo دارای 2 لوپ و قابل افزایش تا 1 لوپ است که لوپ اول بر روی برد اصلی و لوپ دوم به صورت کارت لوپ جداگانه می تواند بر روی برداصلی نصب شود .

هر لوپ قابلیت پشتیبانی از 152 قطعه را دارد.

16زون عملیاتی که هر زون دارای یک LED نمایشگر می باشد.

5 خروجی قابل کنترل

  • دو خروجی مجزا برای آژیرهای متعارف )SND1 و SND2)
  • خروجی حریق ( Fire ) که در صورت تشخیص حریق در سیستم فعال خواهد شد.
  • خروجی خطا ( Fault ) که خروجی 14 ولت است و در صورت بروز هر گونه خطا در سیستم فعال می شود
  • .خروجی دستگاه اطفاء حریق اتوماتیک

قابلیت تعریف حاالت کاری مجزای شب و روز

دارای 3 ورودی قابل برنامه ریزی:

  • ورودی مجزا برای تایید آالرم رخ داده در پنل (AMC In)
  • ورودی مجزا برای تایید آالرم و غیر فعال کردن خروجی های مربوط به اطفاء (PC In)
  • ورودی مجزا برای تایید خطای موجود در پنل (FP In)

دارای 4 خروجی با قابلیت برنامه ریزی

توانایی ثبت 22142 رویداد

پشتیبانی از پرینتر حرارتی

قابل برنامه ریزی توسط کامپیوتر و نرم افزار Proste

قابلیت شبکه شدن 31 عدد پنل و همچنین مانیتورینگ سیستم توسط شبکه L

در حالت کار عادی این کنترل پنل تغذیه خود را از خط ولتاژ اصلی تامین می کند. در صورت قطع برق، پنل مجهز به باتری پشتیبان قابل شارژ است. 

شرکت نگهبان با تكيه بر دانش فنی و توانايي پرسنل خود افتخار این را داشته است که سیستم اعلام حریق آدرس پذیر برند  Teletek بلغارستان (همراه با 5 سال گارانتی) را برای بانک رفاه شعبه مرکزی در کاشان نصب و راه اندازی کند.

شرکت Teletek electronics بلغارستان طی سال‌های فعالیت خود با شعار کیفیت و نوآوری به توسعه محصولاتش پرداخت. تاییدیه‌ها و گواهی‌نامه‌های بین‌المللی اخذ شده توسط این کمپانی نشان دهنده‌ی کیفیت محصولات این شرکت است. محصولات این برند موفق به اخذ تاییدیه‌ی سازمان آتش‌نشانی در تهران و شهرستان‌ها شده‌ است. محصولات اعلان حریق Teletek در پروژه‌های مهم صنعتی، تجاری و مسکونی مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است.

 

:: فیلم های پروژه ها ::

::دیگر پروژه های انجام شده ::